Основните продукти на АкваСорс при заболявания в детска възраст

Публикувано в категория Алготерапия при деца, Хранене и здраве | 13 коментарa

Заболявания в ранна детска възраст

Ранна детска възраст наричаме възрастта, в която децата тръгват на детска ясла. Не всички деца се адаптират добре в тази нова среда, често плачат и някои боледуват повече от нормалното, понеже им липсва вниманието и любовта на родителите.

Характерни са:

• инфекциите на горни и долни дихателни пътища
  • неинфекциозни (свързани с притеснението от новата социална среда) и инфекциозни диарии
  • много деца получават сутрешни повръщания поради тревожност
  • обриви поради алергия към новата храна, към хората, които ги обслужват. Могат да бъдат израз на гняв и страх
  • коремни болки, поради притеснение или засегнато его
  • запек, поради нежелание да ходят до тоалетна

Заболявания при деца от три до седем години

В тази възраст продължават проблемите с адаптацията, тъй като децата тръгват на детска градина. Това е времето, когато започва и затлъстяването – 6-7 година – т.нар. предучилищно затлъстяване поради консумацията на много сладки храни и напитки, които често правят децата не само по-енергични, но и по-агресивни.

Една от причините за затлъстяването са и многото противоалергични препарати, които децата пият при инфекция. Личният лекар изписва най-често антибиотик заедно с противоалергичен препарат за всеки случай. Практиката ми показва, че едно дете с наднормено тегло боледува много повече от едно слабо дете.

В тази възраст децата правят чести ларингити и бронхообструкции, които налагат отсъствия и продължително лечение с противоалергични препарати.

Стресът в детската градина може да бъде причина и за поява на диабет и всяка повишена жажда и повишено уриниране, трябва да се наблюдава от родителите, тъй като може да е знак за начало на диабет.

Много майки са принудени да дават по-често антибиотик с идеята, че така децата им по-бързо ще оздравеят и те ще могат да се върнат на работа. Това може да се окаже фатално за здравето, особено на един по-чувствителен организъм.

На 6 години децата се подготвят за училище и родителите на често боледуващите деца стават много тревожни, защото, ако децата им продължат да боледуват по същия начин, ще пропуснат занятия в училище. И в този момент майки разбират, че трябва да се направи нещо за имунната система на децата им. Това се отнася особено при деца с бронхиална астма, които кашлят през цялата година.

Не трябва да се забранява движението при децата. За деца с астма препоръчвам плуване, което няма да допусне покачване на теглото им.

Въз възрастта от 3 до 7 години децата често имат растежни болки. Едно дете се ражда средно с ръст 5о см, на една година то е 75 см, а на пет години е 100 м. На 1 г детето е средно 10 кг, а на 6 г. 20-22. Поради бързия растеж до 7-та година някои от децата имат болки в областта на подбедриците, които плашат майките и те често си мислят за ревматизъм или артрит. На тях препоръчвам да масажират мускулите на децата и да им дават Коластра, в който има растежни фактори, както и хомеопатичното лекарство Calcarea phosphorica.

Многото лекарства които приемат децата до 7 та година могат трайно да влошат апетита им, да доведат до гастрит и язвена болест на стомаха и дванадесетопръстника и медикаментозен хепатит поради увреждане на черния дроб.

За да бъдат децата по-здрави и да ходят с желание на училище, трябва да се вземат определени мерки. Най-често към хомеопатичното лечение, препоръчвам подсилване на имунната система с натурални продукти като тези на АкваСорс.

Основните продукти

AFA (микроводорасли)

• за по-добра психическа адаптация, поради съдържащите се в тях антистресови съставки (невропептиди, витамини от Група Б)
  • не допуска поява на инфекции и алергии (антиоксиданти и микроелементи)
  • за по-добро храносмилане на новата храна (ензими)
  • намалява нуждата от сладки храни и напитки

Зелена енергия (AFA, спирулина, органична алфалфа)

• противодейства на вирусните инфекции
  • подобрява концентрация и самоувереността
  • подходяща е и инстантната й форма – Слънчева енергия

Колактив 3 (коластра и ацидофилус)

• за предотвратяване на всички видове инфекции (имуноглобулини)
  • подобрява апетита
  • засилва растежа (растежни фактори)
  • при стомашни проблем – гатрит, язва и разстройство

Пробиотици Ацидофилус и Бифидус (в комбинация с микроводорасли AFA)

• възстановяват чревната микрофлора след прием на антибиотици
  • детоксикация на клетките

За деца с астма и склонност към напълняване препоръчвам Супер Антиоксидант и Есенциални мастни киселини

Супер Антиоксидант (Пикногенол, екстракт от Гинко Билоба, Зелен чай, боровинка и др.)

• облекчава и предотвратява алергичните реакции
  • намалява склонността към инфекции
  • изхвърля токсините от клетките и засилва тяхната функция
  • атакува свободните радикали, образуващи се при алергии
  • укрепва стените на кръвоносните съдове
  • намалява чувството за глад

Есенциални мастни киселини (студено пресован екстракт от над 80 вида семена и ядки)

• укрепват лигавиците и ги правят по-защитени към алергени и инфекции
  • влияят благотворно на психиката
  • предотвратяват запека
  • балансира обмяната на веществата

1. Здравейте д-р Манева,в неделя се видяхме с Вас в София, прегледахте децата (Ива и Ева от Стара Загора). Исках да Ви попитам след като спрат приема, по схемата, на конституционалните им лекарства, после в какви случаи мога да им ги давам? Прочетох двете нови теми, но все пак ми се иска да Ви попитам дали има хомеопатични лекарства, които спомагат за засилване на имунитета? Благодаря предварително за отделеното време!!!

• Здравейте др Манева при прегледа забравих да ви попитам колко време да давам Колактив 3 на дъщеря ми/1.7г/.Вече 5 месеца я давам и ме е страх да я спря.Има ли странични действия

2. Здравейте, д-р Манева!
    От две седмици приемам продуктите GREEN ENERGY и BERRY POWER. Същият срок се съпътства и от неприятно главоболие, което свързвам с приема на гореспоменатите продукти. Бих искала да попитам дали това е нормално и има ли вероятност детето ми, което е на 9 години да усеща същите неприятни симптоми.

3. Благодаря за отговора, д-р Манева!
    Ще послушам съвета ви.
    Използвам случая да ви честитя Коледните празници и да ви пожелая много здраве, късмет и усмивки! Желая ви една различна нова година, в която успехът да е неизменен ваш спътник!

4. zdraveite! koga 6te badete v sofiq da vi se obadim za pregled!

5. Здравейте !
    Как да избера най-подходящия продукт за децата си?
    Идвате ли в Благоевград ? Ако отговора е положителен в кои дни и часове. Бих искала да доведа децата си .
    Благодаря и лека вечер !

6. Здравейте д-р Манева моля да ми изпратите адрес на хомеопат в гр.Варна ,благодаря за отделеното време.

7. Zdraveite d-r Maneva! Sinat mi strada ot atopichen dermatit. Vmesto da go izrastva, polojenieto se uslojniava. Bih iskala da si napravia konsultacia s vas. Molia da ni priemete za pregled. Niamam drug nachin za da se svarja s vas. Nadiavam se da mi pishete skoro.

8. Здравейтв д-р Манева! Отскоро научих за вас и съм приятно изненадана относно методите Ви на лечение.Имам 3 деца/на15, 5 и 2.6г./ като и 3та страдат от гърло.Понеже ще отнеме много време да пиша и обяснявам техните проблеми много моля да ми дадете ваши координати за лична среща с Вас.Благодаря предварително и очаквам вашият отговор.

9. Д-р Манева, синът ми е на 5г, има 6 фебрилни гърча при ниски стойности на температурата, поради което му е назначен конвулекс, чести инфекции на ГДП, провокирани от целогодишен алергичен ринит, Детето приемаше често антибиотици с цел бързо повлияване на инфекцията и за да не поддържа висока температура.От 6месеца лекуваме алергията с Ериус и Ефира и детето се разболява доста по-рядко от инфекции, Искам да ме посъветвате при това положение възможно ли е да комбинираме класическо хомеопатично лечение, за да преодолеем алергията, но и да се предпазваме от висока температура със средствата на традиционната медицина-повечето лекари хомеопати не позволяват използването на синтетични препарати по време на лечението

10. Здравейте, д-р Манева,
    Искам да Ви попитам за слънчевата енергия и дали може да я разтварям във вода, сок или мляко и така да я давам на детенце (3г.). Оказа се с доста неприятен вкус и за съжаление няма как да изсипя дозичката под езика. Благодаря Ви

• Здравейте д-р Манева. Имам дъщеричка на 2 месеца и полувина,от втората седмица след раждането и се появиха ситни пъпчици по тялото и лицето( все едно кожата е настръхнала) Също така лицето и тялото се белят имаме суха кожа,ходихме на дерматолог и той ни предписа шампланче за суха кожа,кремче „Дегзерил“ и пудка за успокоение на кожата,забравих да спомена,че я сърби,особено след баня.Моля за вашето мнение,предварително благодаря.

11. тест на мейл за коментар