Алготерапия при стомашно-чревни инфекции

Публикувано в категория Алготерапия при деца | 3 коментарa

От много години не използвам антибиотици при лечение на чревни инфекции, тъй като едно правилно клетъчно хранене, каквото е храненето с водорасли (плюс добавка Колактив) и правилна ентерална рехидратация е най-природосъобразният начин за лечение на чревни инфекции.

AquaSource предлага няколко продукта, които са много подходящи при стомашно-чревни инфекции.

Колактив съдържа:

• всичките пет имунуглобулина, необходими за борба с всякакви инфекции,
  • вещества, които заздравяват лигавиците,
  • антитела към най-честите чревни микроорганизми: ешерихия коли, салмонела, шигела,
  • антитела към бактериите, предизвикващи гастрити: кампилобактер пилори и хеликобактер пилори, както и към най-честата гъбичка кандида албиканс,
  • цитокини, с които организмът се бори с инфекцията
  • фактор на растежа на епителната тъкан, който заздравяват възпалената лигавица.

Много деца в кърмаческа възраст поради лошо усвояване на храната получават временни разстройства. Тогава е добре майките да подложат децата си на диетично хранене и да им дават Колактив една-две, даже и три капсули (при деца до една година), а след една година препоръчвам и Колактив 3.

Колактив 3: има добавени лактоферин и лактобацилус булгарикос, което го прави още по-добър продукт при разстройство.

Пробиотитиците (Ацидофилус и Бифидус) в комбинация с AFA (чисти синьо-зелени водорасли): Чудесни са особено при дисбактериоза, когато човек е приел твърде много антибиотици, които са унищожили нормалната флора в червата.

Често прилагам пробиотично лечение на кърмачета, приемали антибиотици като давам Бифидус вечер и Ацидофилус сутрин.

Ензими с водорасли: особено препоръчителни при деца с нередовно и небалансирано хранене с прием на месо и сладки храни. Ензимите като цяло подобряват храносмилането и не допускат запек.

Случай:

Имах дете, което имаше ешерихия коли в аналния секрет, което не му позволяваше да посещава плувен басейн. Лечението с неговото конституционално лекарство в комбинация с Kолактив 3 намали микробното число на ешерихия коли до нормалните му граници. Така детето можеше да посещава плувния басейн без антибиотично лечение.
Извод: Наличието на бактерии в секретите не винаги трябва да се лекува с антибиотик.

1. Здравейте,
    Искам да запитам задължително ли е лечението на ешерихия коли О-126 в анален секрет на детето ми с антибиотик.Днес взех резултатите от изследванията й за детска градина.Детето е на 3г. и8 месеца. Нямаше оплаквания. Просто забелязох слуз -бяла на цват в изпражнинеята. След изследванията се изолира тази бактерия. Детето приема коластра , зелена енергия и мастни киселини всеки ден. Имаме антибиограма, ще ходя при личната лекарка , дори ми звъняха от Хеи да разпитват.Притеснена съм. Бих желала алтернативно лечение. Притеснява ме и това , че няма да може да ходим на градина докато не се излекува, а тя се подготвя за това. Бихте ли ми препоръчали нещо. Четох за цитросепт ,че убива тази бактерия. Може ли да го ползваме при дете тя е 15-16 кг. Благодаря ви и се извинявам за дългото писмо
    С уважение Божидарка Витанова

2. Здравейте,имам племенник който има силна дисбактериоза в следствие на продължително вземани антибиотици,не се храни и е силно запечен.Моля помогнете ми с някой съвет

3. Zdraveite.dashteria mi e na 2g.po4ti cialo liato imashe raztroistva i gadene s bolki v korema.otkrihme v izprajneniata.campilobacter.triabva li da se lekuva s antibiotik.tai kato ve4e niama tezi piznaci.zasega.